Герої не вмирають

02.07.2015 12:57

… Я не знаю, де загину,


Коли прийде останній час.

За нашу милу Україну

Боротись має кожен з нас.

Я позичу крила в птаха

І до друзів вірних полечу.

Без боязні і без старху,

Журавлем лиш в небі закричу

«Прощай, моя люба Україно,

    Тебе любив я понад усе…».

   Це остання сповідь сина,

      Хай перемогу вона принесе.

Орест Голик
 
 
 

Ця нещадна жорстока війна забирає кращих із нас. Чорна хустина не оминула і Чортківщину. Вже четверо наших земляків впали на полі бою, захищаючи рідну землю, зберігаючи цілісність і єдність України. В  нашу історію вкарбовано навіки імена Дениса Громового, Романа Ільяшенка, Руслана Коцюка та Романа Рущака. Їм присвячують свої вірші і балади  наші місцеві поети. Дерева пам'яті віднині ростимуть у Чорткові, Джурині і Росохачі.
 
 

 
"Мамо,вибач за чорну хустину....

І прости за те чорне вбрання.

В твоїх болях й печалях не винен –

Те принесла злорадна війна.

Виростав я в обіймах твоїх,

Мене пестила ніжно руками,

Ти для мене була оберіг

І молилась за мене ночами.

Ти ростила, щоби я зберіг

Твою старість, сім’ю і родину,

Та на нарід наш пала біда –

Я пішов боронить Батьківщину.

Ти за мною, матусю, не плач

Сльози ж бо для душі - як каміння,

Я з тобою в думках і піснях

Як усі, хто боровсь за Вкраїну.

Я тебе оберіг від наруги,

Яку ворог хотів нав’язати…

Мамо, чуєш? Герої живуть!

Лише треба про них пам’ятати…»
 
                                                                                                                      Олесь Гопанчук  
 Нещодавно воїнів лейтенанта Романа Ільяшенка та старшого лейтенанта Руслана Коцюка, що загинули в бою під Іловайськом, нагороджено Орденом Богдана Хмельницького III ступеня посмертно. Слава Героям!Ви назавжди залишитесь у наших серцях, хлопці, котрі поклали своє молоде  життя за мирне небо, за Україну.

  
...О люди, люди, схаменіться!

     Ніж битись – краще обійміться!

Вже досить горя і біди,

Нехай же мир прийде сюди!
                                                                                                                      Любомира Зінюк