Я жінка!...

18.11.2014 15:50
16 листопада 2014 року у читальній залі центральної бібліотеки відбулась презентація першої збірки Ольги Магеги (Ольга Журба) «Я жінка!..». 
 
 

 

Як думаєте, кому належать ці високодуховні поетичні рядки:
Я жінка, я дружина, мати,
 Я сіль землі, природи мудрий злет.
Все, що могла природа жінці дати,
Вона уклала в скромний мій портрет…
Ні, не Ліна Костенко їх створила. І не, також відомі, Ірина Жиленко, Світлана Йовенко чи Ганна Чубач. А - Ольга Журба зі села Біла Чортківського району на Тернопільщині. То вона, наша скромна сучасниця, написала ці глибокодумні й водночас до щему в серці вразливо-щирі рядки. Вони - із друго­го («Я - жінка!») розділу збірки. Першої на своєму чималому життєвому шляху, що був усіяний і квіта­ми радості, й терновими комочками печалі.

 Від народження і до вічності людина творить – ці намистинки щирості сотаються на низку її життя. У цій книзі  авторка надає на розсуд читачам своє намисто,  зіткане з любові до рідного краю та України, зі смутку й болю, із кохання та жалю… Читаючи мереживні рядки, відчуваєш весняний подих вітру, запах трав, золото гаряче шурхотіння осені. Замислюєшся над філософією добра і зла, звеличуєшся Любовю.